شرکت ابزارسرا با بهرهمندی از سه دهه تجربه و دانش، با تکیه بر تخصص همکاران مجرب و نیازسنجی مستمر آموزشی، شرایط مناسبی را برای رشد و شکوفایی استعدادها و توسعه حرفهای همکاران خود فراهم نموده است.
اگر شما به کارگروهی، یادگیری پایدار، توسعه فردی و کسب تجربه مشتاق و علاقهمند هستید؛ حضور شما در ابزارسرا باعث شادمانی ما خواهد بود.
کارشناس فروش به شبکه نمایندگی
مسئولیت ها:
- ارتباط با مشتریان و جمع آوری درخواست ها و نیازهای ایشان.
- دستیابی به اهداف فروش و حفظ حاشیه سود.
- رسیدگی به شکایات و مشکلات کاری مشتریان.
- شناسایی ظرفیت های توسعه فروش و شبکه نمایندگی.
- بازدید مستمر از نمایندگی های تهران و شهرستان به منظور معرفی و فروش محصولات و خدمات شرکت.
- گزارش دهی دقیق و بموقع به معاونت فروش.
- استفاده از سیستم جامع کامپیوتری شرکت به منظور ثبت سفارشات و تهیه گزارشات.
- وصول مطالبات بر اساس سیاستهای فروش.
- به روز کردن مستمر اطلاعات فنی محصولات ارائه شده و معرفی مزیت های آن نسبت به رقبا.
- الزامات سفر: دارد.
مهارت ها و شایستگی ها:
- توانایی مذاکره و برقراری ارتباط موثر
- توانایی ویزیت مشتریان
- توانایی متقاعد سازی
- پیگیری و نتیجه گرا
- علاقه مند به یادگیری و توسعه مهارت ها
- علاقه مند به فروش کالاهای صنعتی
- توانایی مدیریت زمان و تعهد به قولهایی که به مشتریان و مدیریت فروش داده میشود.
امتیازات :
- استفاده از خودرو شرکت برای بازدیدهای مشتریان
- حقوق+ پاداش عملکرد متناسب با اهداف سالیانه
شرایط احراز شغل
سن
24 - 37 سال
جنسیت
تفاوتی ندارد
خدمت سربازی
اتمام خدمت سربازی و یا معافیت از آن الزامی است
زبان
انگلیسی|پایین تر از متوسط ۳۰٪
نرم افزارها
Microsoft Excel|متوسطMicrosoft Word|متوسط
بازاریاب
مسئولیت ها:
- مراجعه به محل مشتریان بالقوه/بالفعل به صورت 5 روز در هفته
- مذاکره و ارائه اطلاعات فنی و کاربردی کالا به مشتریان
- گرفتن سفارش، تامین و تحویل کالای مورد نیاز در محل مشتری
- تهیه برنامه ویزیت هفتگی و ارائه گزارشات پیشرفت کار در پایان هر روز به مدیر فروش
- به روز کردن مستمر اطلاعات فنی محصولات ارائه شده و معرفی مزیت های آن نسبت به رقبا
- شناسایی، جمع آوری و ثبت اطلاعات مشتریان فعلی، بالقوه و از دست رفته و طبقه بندی آن ها مطابق با الگوی شرکت
- ثبت اطلاعات ویزیت، مذاکرات صورت گرفته و نتایج آن ها به منظور مراجعات و تحلیل های بعدی
- ثبت سفارشات دریافتی در سیستم کامپیوتری شرکت
- تحویل به موقع و دقیق کالا به مشتریان و صدور فاکتورهای مربوطه به همراه دریافت وجه در زمان تحویل
- تهیه لیست کمبود کالاها به منظور تکمیل سبد کالایی همراه
- حضور در جلسات و دوره های آموزشی
مهارت ها و شایستگی ها: - توانایی مذاکره و برقراری ارتباط موثر
- مهارت انجام کار گروهی
- توانایی ویزیت مشتریان
- توانایی متقاعد سازی
- پیگیری و نتیجه گرا
- علاقه مند به یادگیری و توسعه مهارت ها
- علاقه مند به فروش کالاهای صنعتی
امتیازات - کلیه مراجعات به مشتریان با خودروی که شرکت در اختیار کارشناس قرار میدهد انجام میگیرد
- حقوق + پاداش سالیانه بر اساس عملکرد
شرایط احراز شغل
سن
24 - 34 سال
جنسیت
ترجیحاً آقا