شرکت ابزارسرا با بهره‌مندی از سه دهه تجربه و دانش، با تکیه بر تخصص همکاران مجرب و نیازسنجی مستمر آموزشی، شرایط مناسبی را برای رشد و شکوفایی استعدادها و توسعه حرفه‌ای همکاران خود فراهم نموده است.
اگر شما به کارگروهی، یادگیری پایدار، توسعه فردی و کسب تجربه مشتاق و علاقه‌مند هستید؛ حضور شما در ابزارسرا باعث شادمانی ما خواهد بود.

کارشناس فروش به شبکه نمایندگی

 مسئولیت ها:

  • ارتباط با مشتریان و جمع آوری درخواست ها و نیازهای ایشان.
  • دستیابی به اهداف فروش و حفظ حاشیه سود.
  • رسیدگی به شکایات و مشکلات کاری مشتریان.
  • شناسایی ظرفیت های توسعه فروش و شبکه نمایندگی.
  • بازدید مستمر از نمایندگی های تهران و شهرستان به منظور معرفی و فروش محصولات و خدمات شرکت.
  • گزارش دهی دقیق و بموقع به معاونت فروش. 
  • استفاده از سیستم جامع کامپیوتری شرکت به منظور ثبت سفارشات و تهیه گزارشات.
  • وصول مطالبات بر اساس سیاستهای فروش.
  • به روز کردن مستمر اطلاعات فنی محصولات ارائه شده و معرفی مزیت های آن نسبت به رقبا. 
  • الزامات سفر: دارد.

مهارت ها و شایستگی ها:

  • توانایی مذاکره و برقراری ارتباط موثر
  • توانایی ویزیت مشتریان
  • توانایی متقاعد سازی
  • پیگیری و نتیجه گرا
  • علاقه مند به یادگیری و توسعه مهارت ها
  • علاقه مند به فروش کالاهای صنعتی
  • توانایی مدیریت زمان و تعهد به قولهایی که به مشتریان و مدیریت فروش داده میشود.

امتیازات :

  • استفاده از خودرو شرکت برای بازدیدهای مشتریان
  • حقوق+ پاداش عملکرد متناسب با اهداف سالیانه

شرایط احراز شغل

سن

24 - 37 سال

جنسیت

تفاوتی ندارد

خدمت سربازی

اتمام خدمت سربازی و یا معافیت از آن الزامی است

زبان

انگلیسی|پایین تر از متوسط ۳۰٪

نرم افزارها

Microsoft Excel|متوسطMicrosoft Word|متوسط

بازاریاب

مسئولیت ها:

  • مراجعه به محل مشتریان بالقوه/بالفعل به صورت 5 روز در هفته
  • مذاکره و ارائه اطلاعات فنی و کاربردی کالا به  مشتریان 
  • گرفتن سفارش، تامین و تحویل کالای مورد نیاز در محل مشتری
  • تهیه برنامه ویزیت هفتگی و ارائه گزارشات پیشرفت کار در پایان هر روز به مدیر فروش
  • به روز کردن مستمر اطلاعات فنی محصولات ارائه شده و معرفی مزیت های آن نسبت به رقبا 
  • شناسایی، جمع آوری و ثبت اطلاعات مشتریان فعلی، بالقوه و از دست رفته و طبقه بندی آن ها مطابق با الگوی شرکت
  • ثبت اطلاعات ویزیت، مذاکرات صورت گرفته و نتایج آن ها به منظور مراجعات و تحلیل های بعدی
  • ثبت سفارشات دریافتی در سیستم کامپیوتری شرکت
  • تحویل به موقع و دقیق کالا به مشتریان و صدور فاکتورهای مربوطه به همراه دریافت وجه در زمان تحویل  
  • تهیه لیست کمبود کالاها به منظور تکمیل سبد کالایی همراه
  • حضور در جلسات و دوره های آموزشی
    مهارت ها و شایستگی ها:
  • توانایی مذاکره و برقراری ارتباط موثر
  • مهارت انجام کار گروهی
  • توانایی ویزیت مشتریان
  • توانایی متقاعد سازی
  • پیگیری و نتیجه گرا
  • علاقه مند به یادگیری و توسعه مهارت ها
  • علاقه مند به فروش کالاهای صنعتی
    امتیازات
  • کلیه مراجعات به مشتریان با خودروی که شرکت در اختیار کارشناس قرار میدهد انجام میگیرد 
  • حقوق + پاداش سالیانه بر اساس عملکرد 

            شرایط احراز شغل

سن

24 - 34 سال

جنسیت

ترجیحاً آقا