معرفی خدمات پس از فروش شرکت ابزار سرا
شرکت ابزارسرا به عنوان یکی از شرکتهای زیرمجموعه گروه بوتان به واسطه اعتبار و شهرت نیک این مجموعه در سال 1375 با هدف خدمت به جامعه صنعتی و تولیدی کشور فعالیت خود را با کسب نمایندگی ابزارهای برقی شرکت بوش آغاز کرد، ابزارسرا از سال 1382 طیف وسیعی از محصولات ساختمانی، کارگاهی، کشاورزی، باغبانی و ایمنی را به حوزه پوشش خود اضافه نمود.
با توجه به رسالت شرکت ابزارسرا مبنی بر” آسان ساختن کارها با ارائـه تجهیزات، ابزار و خدمات مناسب و مستمر به مردم ایران” از همان ابتدا با ارائـه خدمات پس از فروش به خانواده بزرگ مشتریان خود سعی در دستیابی به این مهم داشته است.اکنون بعد از گذشت 20 سال از ارائـه خدمات پس از فروش، شرکت ابزارسرا مفتخر است به عنوان اولین شرکت خدمات پس از فروش دارنده ایزو 2008-9001 در صنعت ابزارآلات با بهره گیری از مجهزترین تجهیزات الکترونیکی و مجرب ترین کادر فنی تعمیرات، آماده ارائه خدمات به بخش های مختلف در صنایع کارگاه های کوچک و بزرگ و حتی مصرف کنندگان شخصی و خانگی، در سراسر ایران می باشد.

صدای مشتری

ما بر آنيم تا در جهت کسب حداکثر رضايت مشتريان با برقراری ارتباط دو طرفه از نظرات ايشان در جهت بهبود کيفيت محصولات و خدمات بهره برده و پاسخگویی مناسب برای شکايت های احتمالی از طريق دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و یا درخواست اطلاعات مشتریان محترم با شماره 88828448-021 با حفظ احترام متقابل باشیم.

 

گارانتی محصولات

ابزارهای برقی و باغبانی بوش
تجهیزات شستشوی کارشر
ابزارهای باغبانی اولیومک
دستگاههای جوش هلوی
ژنراتورهای لان تاپ

 

شرایط گارانتی محصولات ابزارسرا

1. در هنگام خرید محصولات ابزارسرا حتماً به شرایط کارت گارانتی توجه فرموده و از فروشندگان درخواست نمائید که نسبت به تکمیل و مهر و امضاء آن اقدام نمایند.
2. به دلیل عدم صدور المثنی ، لطفاً تا تاریخ انقضاء در حفظ و نگهداری کارت گارانتی دقت فرمائید، چرا که ارائه خدمات پس از فروش رایگان منوط به وجود کارت گارانتی می باشد.
3. قطعات مصرفی شامل گارانتی نمی باشد.
4. اعتبار کارت های گارانتی جهت ارائه خدمات به مدت 5 سال از زمان صدور آن می باشد.
5. از تحویل گرفتن محصولاتی که پلمپ یا بسته بندی آنها باز شده باشد، خودداری نمایید.
6. اطمینان از سالم بودن ظاهر محصول، برچسب سریال و ضمانت نامه هنگام خرید و تحویل
7. زمان انقضای گارانتی بر حسب تاریخ ثبت شده در کارت یا برچسب گارانتی محاسبه می شود.
8. در رابطه با دستگاههای شارژی در هنگام خرید حتما باطری و شارژر آن تست شده و از سلامت آن اطمینان حاصل نمائید.
 

 

 

 

خدمات ویژه:

• موجودی بیش از 6000 قطعه یدکی جهت پشتیبانی از تعمیرات
• استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیر دستگاهها
• تعویض قطعات و تعمیر بر اساس استانداردهای شرکت سازنده
• دریافت و تحویل رایگان دستگاههای کارخانجات و شرکتها
• تشخیص و تعمیر دستگاهها در محل کارخانجات و شرکتها(طبق قرارداد)
• بازبینی و سرویس کامل دستگاه در حین تعمیر
• تضمین قطعات تعویض شده به مدت سه ماه
• تهیه بسته بندی مناسب برای ارسال دستگاههای تعمیری
• سیستم امتیازدهی جهت استفاده از تخفیف در تعمیرات بعدی

موارد خارج از گارانتی :

1. خرابی ناشی از استفاده غیر اصولی
2. خرابی ناشی از نوسانات برق و فشار بیش از حد به دستگاه ، استفاده نادرست خارج از تواناییهای دستگاه
3. عدم درج تاریخ خرید و مهر فروشگاه در کارت گارانتی
4. باز کردن تعمیر یا دستکاری دستگاه توسط افرادی غیر از تعمیرکاران مجاز شرکت ابزارسرا
5. هرگونه خرابی بدنه دستگاه از جمله خراشیدگی،فرورفتگی، شکستگی و کسری لوازم
6. صدمات ناشی از ضربه حمل و نقل نفوذ آب و مواد شیمیایی حرارت زیاد گرد و غبار شدید و استفاده غیر اصولی از دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
7.  عدم ارائه برگ ضمانتنامه در زمان درخواست خدمات
8.  دستکاری یا مخدوش نمودن برچسب سریال یا هولوگرام و مشخصات دستگاه درج شده در کارت ضمانت
9. متعلقات همراه دستگاه( نازلها ،رابط ها، لوله و خرطومی، کابلها ، اتصالات ….)
10. افزایش طول کابل برق دستگاه به بیش از 10 متر
11. قطعات مصرفی مثل باطری و شارژر، تیغه ها، سه نظام ، کولت ،زنجیر ،ریل، برس ها ،  سری ها، غلطک ها ، وایر، فیدر ، هدایت کننده ها و در خصوص ژنراتور ها ( موتور ،اجزای موتور ،دینام و استارتر که بر اساس ضوابط تولید کننده می باشد).